Komentáře

Komentáře

  • From Tomáš on Je Vám po hořčíku hůř?

    Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu. Je mi 25 let a před 2 lety mi byla diagnostikovaná tetanie. Začal jsem tedy suplementovat Mg – každé ráno 200mg Mg ve formě malátu, večer 1 kapsle Mg glycinátu. Křeče už nemívám, mám více energie, ale stále přetrvává ztuhlost šíje a mimických svalů, občas se mi i hůře mluví. Poslední dobou mám i palpitace a občasné průjmy. Před měsícem jsem byl na odběru a zjistili mi nízký vitD 44 nM a K+ 3,7 mM. Začal jsem tedy brát denně 2000 IU vit D. Chtěl jsem i zvýšit dávku Mg, ale kvůli řídké stolici to nešlo. Měl bych podle vás zvážit doplňování draslíku nebo vápníku? Krom Mg užívám ještě B komplex, askorban sodný (max 1g/d) a chelát zinku 15 mg obden. Děkuji za odpověď.

    Go to comment
  • From Vendula on Kyselina pantotenová a její formy v terapeutickém využití

    Dobrý den,
    Jestli jsem to dobře pochopila, tak kyselina pantetoneva je více stimulační než pantethine? Mám nizsi kortizol ráno a v poledne. Večer vysoký. Když si vezmu kys. Pant. 500 mg ráno tak jsem hodně napnuta, nervózní a v noci špatně spím. Byla by v tomto ohledu lepší pantethine? Případně jaka dávka. Ještě beru 3x denně extrakt acerola 220 mg. A přemýšlím o lékořici.

    Go to comment
  • From Vít on Vápník a vitamín D

    Dobrý den,

    je mi 28 let a trpím tetanií (způsobenou lékaři neuváženým nasazením antivirotických léku ve velkém množství) již více než dva roky – první rok jsem dělal “kolečka“ po lékařích, následně jsem objevil výživového poradce s analýzou prvků ve vlasech a striktně dodržuji suplementaci a stravu dle jeho doporučení vycházející z analýzy. Stav se sice zlepšil, ale každodenní normální život s prací je pro mě stále nereálný a většinou jsem rád, že jsem vůbec přežil den. Přesně po roce suplementace (včetně Cal Mag D) jsem si nechal na doporučení udělat druhou analýzu prvků ve vlasech. Při porovnání obou analýz je pozorovatelný pokles draslíku na téměř polovinu původní hodnoty, změna metabolického typu z původního „smíšený se sklonem k rychlejšímu“ na „pomalý metabolický typ“. Aktuální doporučení od poradce zní zvednout dávkování Cal Mag D z 2tbl. na 3tbl. Zdá se, že mé výsledky kopírují Vámi popsaný trend téměř beze zbytku a přesto doporučení zní ještě naopak zvednout příjem vápníku a vitamínu D. Velice rád bych Vám zaslal obě analýzy a doporučení předchozí a aktuální suplementace, neboť postup mého dietologa je v rozporu se závěry v článku. Moc bych ocenil Váš názor.

    S pozdravem,
    Vít

    Go to comment
    • From Pavel on Vápník a vitamín D

      Dobrý den, rozhodně nedoporučuji zvyšovat dávku CalMag D, spíš bych radil vysadit a v případě že chcete doplňovat vápník tak si pořiďte čistý vápník nebo jezte sardinky a hořčík berte ReMag, dávkování hořčíku samo o sobě by mělo zlepšit ztracené hladiny draslíku, pamatujte že draslík je život.

      Go to comment
  • From on Zázračná měď - výhody použití Mitosynergy

    Ako je mozne, ze vam mitosynergy pomaha po prvej kapsule. Ma to zaberat azpo 2 mesiacoch uzivania.

    Go to comment
  • From Tom on Rezistentní škrob - Úprava potravin a její vliv na zdraví + Video

    Chtěl jsem se zeptat, jestli lze i hodně narušený a nefukční mikrobiom opravit? Vynechal jsem lepek i mléko, zkoušel fungicidy, hřebíček, skořici, černý kmín, dodávat zelí i laktobacily z lékárny, ale stále špatně trávím, jsem malátný a jsem bez energie. Už nevím co s tím, moc děkuji za radu.

    Go to comment
    • From Pavel on Rezistentní škrob - Úprava potravin a její vliv na zdraví + Video

      Dobrý den,

      přestal bych s fungicidy a doplňoval v mírném množství jen ty probiotické věci. K tomu zeleninu bez pesticidů, sem tam luštěninu, sem tam půst aby si trávení odpočinulo a uvidíte. Pokud by to nezabíralo tak můžete zkusit mraky variant jako je třeba ketóza, carnivore dieta, vegetariánská dieta atd atd, je to o zkoušení, nikdo nejsme stejný, každý si musí najít to co na něj zabírá. Když budete zkoušet nové věci tak buďte důsledný a zkoušejte je minimálně 3 týdny a pak zhodnoťte zda fungují nebo spíš ne.

      Go to comment
  • From Tom on Rezistentní škrob - Úprava potravin a její vliv na zdraví + Video

    Chtěl jsem se zeptat, jestli lze i hodně narušený a nefukční mikrobiom opravit? Vynechal jsem lepek i mléko, zkoušel fungicidy, hřebíček, skořici, černý kmín, dodávat zelí i laktobacily z lékárny, ale stále špatně trávím a jsem bez energie. Už nevím co s tím, moc děkuji za radu.

    Go to comment
    • From Pavel on Rezistentní škrob - Úprava potravin a její vliv na zdraví + Video

      Změna mikrobiomu je samozřejmě možná, ale trvá to někdy i přes 9 měsíců (podle nejnovějších výzkumů), ani tak k tomu nejsou potřeba fungicidy a ty bylinky a koření, jako spíš dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin, ořechů, přirozených obilovin (tyto potraviny krmí dobré bakterie ze skupiny Bacteroidetes, které hojí střevo a produkují energii z vlákniny) a omezení zpracovaných potravin, cukrů, uzenin, přebytku masa a živočišného tuku (tyto potraviny krmí špatné bakterie ze skupiny Firmicutes). K tomu použijte kvalitní probiotika nebo kefíry, brynzu, žinčicu, jogurty… A pak nezbývá než mít trpělivost a dodržovat zdravý životní styl.

      Go to comment
  • From David on Je Vám po hořčíku hůř?

    Dobrý den, měl bych dotaz ohledně ReMagu. Několik dní poté, co jsem jej začal brát (nyní v dávce cca jedna čajová lžička denně) mívám v noci křeče do lýtka a také se citím více v psychické nepohodě. Podle popisu produktu by měl tento mít spíše opačný efekt. Mám lehkou hypofunkci štítné žlázy, na což beru několik let Letrox. Dle endokrinologa by tato kombinace neměla být problém, ale nejsem si jist. Děkuji za radu a zamyšlení, čím to může být.

    Go to comment
    • From Pavel on Je Vám po hořčíku hůř?

      Dobrý den,

      a používáte ReMag samostatně nebo v litru vody s přidanou himalájskou nebo keltskou solí? Pokud máte nízký tlak tak je vhodné při používání ReMagu více solit.

      Jinak ReMag spouští různé očistné procesy v těle a někdy to může být doprovázeno nervozitou, hyperaktivitou, nespavostí nebo naopak spavostí, ale co mám vyzkoušeno tak cca po 3 týdnech tyto stavy přejdou.

      Go to comment
  • From Petr on Vitamín C - část 2

    4-8 samozřejmě 🙂

    Go to comment
  • From Petr on Vitamín C - část 2

    Dobrý den,
    Uvádíte obsah vitamínu c 30-70mg v 1g šípků.
    Podle všeho jste se o jednu desetinou čárku sekl – všude se uvádí cca 400-800mg ve 100g. Tedy 0.3-0.7mg na gram.
    Další věc kterou jsem se dočetl z vícero zdrojů že obsah vitamínu.c je uváděny v syrovém stavu. V sušeném klesá o 90-95%. Tam už by se jednalo o homeopatii. Prosím vás o upřesnění jak to je, možná jsem se přepočítal ja, ale takto vypadá o dost výhodnější a hlavně jednodušší na přípravu extrakt z aceroly.

    Děkuji Petr

    Go to comment
  • From Lucie on Zázračný molekulární vodík?

    Užívám molekulární vodík dlouhodobě a jsem s ním velmi spokojená. Je to opravdu zázrak této doby. Používám lahev, ale už nevím, kde jsem ji zakoupila. Určitě mohu doporučit užívání vodíku.

    Go to comment

Pin It on Pinterest

Shares
Share This
.comment-form-email { display: none; }

Vyplňte Vaší emailovou adresu a dostanete od nás ebook zdarma!