Osteoporóza jsou kurděje kostí, nikoliv nedostatek vápníku

0

„Je mi smutno, že vidím starší ženy s diagnózou „osteopenie“ nebo „osteoporóza“, které poslouchaly své lékaře a užívaly doplňkový vápník a dokonce i problematické léky nazývané bisfosfonáty. Jedná se o iracionální, dogmatické, škodlivé přístupy k problému postihujícímu kosti ve stáří. Během mé praxe nefrologie a vnitřního lékařství jsem viděl mnoho pacientů, kteří trpěli vaskulární degenerací, zatímco užívali doporučené dávky vápníku. Rentgenové záření odhalilo perfektní obrysy kalcifikovaných krevních cév a kalcifikovaných srdečních chlopní.“

Pozor na kalcifikaci měkkých tkání!

Kalcifikovaná prsní artérie je často pozorována u žen, které jsou léčeny léky na vysoký tlak. Primární lék užívaný při vysokém krevním tlaku, thiazidové diuretikum způsobuje, že tělo zadržuje vápník a ztrácí hořčík a draslík.

Tyto typy kalcifikací zaznamenáváme mimochodem ve velkých tepnách celého těla, nejen v prsou. Věřím, že se těmto problémům dá vyhnout.

Matrice kosti bude obsahovat vápník a živiny tam, kde mají být, pokud jsou ovšem přítomny správné hormony a živiny. Netřeba říkat, že cvičení s břemeny a gravitační otřesy (běh, skoky), jsou nezbytné a měli by být základem pro zdravou kostru. Nebojte se cvičit s nějakou váhou na zádech, pokud tedy nemáte bolesti zad.

Stále ale musíte klást důraz na to, co můžete dělat ve výživě a v mezilidských vztazích, což vám pomůže léčit vaše tělo. Doplňky nejsou náhradou správné výživy. Koneckonců, vědci neustále objevují nové věci o potravinách a jejich interakci s tělem.

Vitamíny pro vaše kosti

První věc, kterou musíte udělat, je hledat informace všude kde můžete a najděte potraviny obsahující vitamín C, vitamín K2, hořčík a stopové prvky, jako je bor a křemík. Křemík je také důležitý pro kosti. Pamatujte také na odhalení a odstranění deprese pokud ji máte.

Někdy mohou být příčinou nedostatky ve výživě a někdy může dojít k depresi kvůli obtížné rodinné nebo životní situaci. Kontroverzně bych také řekl, že deprese může mít také duchovní původ. Každopádně v některých případech je suplementace potravními doplňky nutná.

Čtěte také:  Výhody probiotik - zdravé stárnutí, lepší život - část druhá

Zatímco lékařská praxe doporučuje vápník a Fosamax, podle mého názoru by konstruktivní doplňovací režim měl spíš zahrnovat:

  • Přírodní vitamín C
  • Vitamin K2
  • Vitamín D3 (v zimních měsících, v létě zásadně slunce)
  • Boron
  • Křemík
  • Hořčík

Toto jsou podle mého názoru mnohem důležitější doplňky, pokud jde o prevenci zlomenin a udržení zdravých kostí, než vápník.

Pokud dostáváte dost vitamínu C, D3 a K2, vaše tělo bude posílat vápník, který požíváte z jídla, tam kam patří, a ne do vašeho srdce a cév.

Vitamin C dělá několik věcí pro posílení kostí

  1. Mineralizuje kosti a stimuluje růst buněk tvořících kosti.
  2. Zabraňuje přílišné degradaci kosti inhibicí buněk absorbujících kosti.
  3. Tlumí oxidační stres, což je v podstatě stárnutí.
  4. Je nezbytný pro syntézu kolagenu.

Když je vitamin C nízký, stane se opak. Kostní buňky, které degradují kosti tzv. osteoklasty, se množí a kostní buňky, které ukládají minerály a tvoří novou kostní hmotu tzv. osteoblasty, se nevytvářejí.

Studie ukázaly, že starší pacienti, kteří trpěli častými zlomeninami, měli ve své krvi signifikantně nižší hladiny vitaminu C než ti, kteří neměli zlomeniny. Minerálních hustota kostí – věc, která se testuje, je vyšší u těch, kteří doplňují vitamin C, nezávisle na hladině estrogenu.

Vitamin K2 je mezi holistickými odborníky velmi známý. Je důležitý v kardiovaskulárním a kostním zdraví. Doplněk stravy je dobrý nápad, pokud jsou ohroženy kosti nebo srdce.

A samozřejmě dobrý starý vitamin D3 s hladinou kolem 50-70 mg / ml pomůže udržet imunitní systém a silné kosti.

To se může zdát jako spousta doplňků, ale dostanete za to silné kosti.

Lidé, opice a morčata nevytváří žádný vitamín C. To nás zanechává na pospas osudu, co se týče uspokojení naší denní potřeby. Kočky syntetizují víc než 15-ti násobek doporučené denní dávky pro lidi. Kozy ve velikosti dospělého člověka a bez stresu si vyrobí až 15 gramů denně.

Zdroj: healthy-holistic-living

 

Pin It on Pinterest

Shares
Share This

Vyplňte Vaší emailovou adresu a dostanete od nás ebook zdarma!